נציג הרפובליקנים: "רוב המצביעים בישראל יצביעו לטראמפ"

צל מעריך כי יש לטראמפ סיכוים גדולים לנצח את הבחירות ולהפוך לנשיא ארה"ב. "בתחילה זה היה נראה הזוי" הוא מודה ומגלה כי בשיחה שהייתה לו עם בני משפחתו של טראמפ, גם הם הופתעו מעוצמת ההצלחה
ישראל פריי 2 Comment on נציג הרפובליקנים: "רוב המצביעים בישראל יצביעו לטראמפ"

"הוא מועמד המפלגה אז אני מאחוריו. זו מהות הדמוקרטיה" אומר מארק צל בשיחה עם אתר 'קול חי' • "הוא אמנם לא ממש קרוב לליבי, אבל עלינו להתאחד ולתמוך בו וגם בנציגים לבית הנבחרים"

צל מעריך כי יש לטראמפ סיכוים גדולים לנצח את הבחירות ולהפוך לנשיא ארה"ב. "בתחילה זה היה נראה הזוי" הוא מודה ומגלה כי בשיחה שהייתה לו עם בני משפחתו של טראמפ, גם הם הופתעו מעוצמת ההצלחה
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מה שלא רבים יודעים זאת העובדה שבישראל חיים למעלה מ-300 אלף אזרחים אשר להם זכות הצבעה בבחירות לנשיאות ארה"ב. על פי ההערכות, רובם של המצביעים בישראל, יגיעו להצביע בעד מועמדותו של דונאלד טראפ הססגוני.

בשיחה עם נציג המפלגה הרפובליקנית בישראל מארק צל הוא מעריך כי "המפלגה הרפובליקאנית תזכה ברוב גדול בקרב המצביעים שמתגוררים בישראל".

צל מודה כי טראמפ לא היה המועמד המועדף עליו, אולם מבהיר שלאחר שהוא מועמד המפלגה, הרי שהוא מתייצב מאחוריו, אבל לא מוכן להבטיח כי יפעל רבות לשם בחירתו.

"הוא מועמד המפלגה אז אני מאחוריו. זו מהות הדמוקרטיה" אומר צל בשיחה עם אתר 'קול חי' "הוא אמנם לא ממש קרוב לליבי, אבל עלינו להתאחד ולתמוך בו וגם בנציגים לבית הנבחרים".

צל מעריך כי יש לטראמפ סיכוים גדולים לנצח את הבחירות ולהפוך לנשיא ארה"ב. "בתחילה זה היה נראה הזוי" הוא מודה ומגלה כי בשיחה שהייתה לו עם בני משפחתו של טראמפ, גם הם הופתעו מעוצמת ההצלחה.

לדבריו "ישנם מספר גורמים לתופעה, אולם התופעה הכי בולטת היא זאת שהוא נתפס כאנטי ממסדי ולכן צבר פופולאריות רבה, כי רבים מאסו במנהיגים הקיימים".

"בהצבעה עבורו, שרבים יצביעו כסוג של הצבעת מחאה, הם יכולים להביא לביטוי את הכעס שלהם על ההנהגה הקיימת. הוא היה כ"כ יוצא דופן עם ההתבטאויות שלו והוא משך את הקהל בלי קשר לאידאולוגיה שלו".

צל מנבא כי הדבר " צפוי לקרות בכל העולם ובפרט כאן בישראל".

כשנשאל מארק צל איך הוא מעריך יהיה היחס לישראל בעידן טראמפ הוא אומר "זאת שאלה טובה. הבעיה עם טראמפ שאתה לא יודע איפה הוא באמת עומד. אי אפשר לדעת מה הוא באמת יעשה. הוא אמר על ישראל דברים מאד טובים, אבל גם אמר בהזדמנויות אחרות דברים מדאיגים. בכל מקרה אני בטוח שהוא יהיה יותר טוב מהילארי. הילארי זה אובמה פלוס, ואנחנו יודעים שהיא תהיה פחות טובה לישראל. אמנם, טראמפ הוא פה גדול ודמגוג אבל הוא אומר מה שהוא חושב".



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    בישראל לא מצביעים עבור ארצות הברית